Piosenka „In2” autorstwa WSTRN to energiczny utwór R&B i hip-hop, który stał się przełomowym hitem dla tego tria z zachodniego Londynu. Wydany 20 lipca 2015 roku, był ich debiutanckim singlem i z imponującym wynikiem zajął czwarte miejsce na brytyjskiej liście przebojów UK Singles Chart, początkowo plasując się nawet na podstawie samych streamów, zanim został oficjalnie udostępniony do pobrania cyfrowego. Utwór był tak popularny, że na chwilę wyprzedził Adele w notowaniach śródtygodniowych. Sam Drake odtworzył tę piosenkę w swoim programie Beats 1 OVO, wyrażając, że „naprawdę czuje” ten zespół.
„In2” to przede wszystkim pewny siebie i zalotny hymn, w którym bohaterowie podkreślają swój niezaprzeczalny urok wobec obiektu ich zainteresowania. Powtarzający się refren, prowadzony przez Haile'a, nadaje ton: „You'd be lying if you said I wasn't something that you're into, into.” Ta linia to bezpośrednie wyzwanie, sugerujące, że wzajemne przyciąganie jest tak oczywiste i wzajemne, że zaprzeczanie mu byłoby kłamstwem. Piosenka zachęca osobę do porzucenia wszelkich pozorów czy „popisywania się przed znajomymi” i przyjęcia autentycznej więzi. Jest to zaproszenie do związku, sformułowane jako „Don't need to hide it, you could be mine let's take it slow”, jednocześnie lekceważąc wszelkich domniemanych rywali czy „hejterów” jako nieistotnych.
Co ciekawe, „In2” powstało podczas spontanicznej sesji dżemowej. Louis Rei wspomniał w wywiadzie dla BBC, że „nie poszli tam, żeby stworzyć tę piosenkę. Po prostu wyluzowaliśmy i przesłuchiwaliśmy bity. Potem Haile wszedł do kabiny [wokalnej] i położył refren. Pomyśleliśmy: ‘Wow, co tu się dzieje?’”. Akelle to potwierdził, stwierdzając, że „po prostu razem improwizowaliśmy wokalnie i jako artyści, więc wiedzieliśmy, że to coś niezwykłego”. Ten organiczny proces twórczy zaowocował utworem, który Louis Rei opisał dla The FADER jako „idealne połączenie szorstkości i gładkości”, z chwytliwym refrenem, który wydaje się „niemal natychmiast znajomy”. Grupa, składająca się z kuzynów Akelle'a Charlesa i Haile'a oraz ich przyjaciela Louisa Rei, początkowo tworzyła kolektyw solistów, a „In2” było katalizatorem, który połączył ich w WSTRN. Sama nazwa, wymawiana jako „Western”, oznacza „kolej Zachodniego Londynu, aby zamknąć scenę” i reprezentuje pozytywne wibracje.
W pierwszej zwrotce Akelle opowiada o konkretnym spotkaniu na imprezie, malując żywy obraz swobodnego, ale znaczącego spotkania. Wspomina rozlanie Hennessy na jej dżinsy i jej pytanie, czym się „interesuje”, na co on żartobliwie odpowiada: „music baby, follow my Insta”. Szybko pogłębia to uczucie, sugerując, że „głęboko” jest tym, czym się interesuje, wskazując na pragnienie głębszej więzi poza powierzchownością. Akelle następnie konfrontuje ideę „dwulicowych przyjaciół” i bezpośrednio rzuca wyzwanie obiektowi swoich uczuć: „You'd be lying to yourself, I told you my name is Akelle.” Jest szczery w kwestii swojej przeszłości w związkach („Been in and out girls, must be able to tell”), ale podkreśla swoje prawdziwe zainteresowanie, deklarując: „I've been dying for the chance to tell you I'm into you.” Zachęca ją, aby „po prostu powiedziała mi prawdę, dziewczyno” i wyznała swoje uczucia: „Just tell me you like me, tell me you want me, yeah, yeah!” Ta zwrotka podkreśla wrażliwość ukrytą pod pewną siebie fasadą.
Louis Rei w drugiej zwrotce przyjmuje nieco bardziej asertywny, a może nawet ostrzegawczy ton. Powtarza główny motyw: „You'd be lying if you said I wasn't something you was into,” a następnie dodaje nutę żartobliwego zagrożenia: „Mama warned you about this shit too. Bet she did.” To sugeruje, że może mieć reputację, co implikuje, że nie jest kimś, kto łatwo „osiada”. Wersy „Cellophane, wrapping it up as soon as I get with it” oraz następujące po nich bardziej dosadne fragmenty mogą być interpretowane jako odniesienie do jego wiarygodności ulicznej lub jego zdolności do szybkiego zdobywania tego, czego pragnie, czy to związku, czy bardziej przelotnego spotkania. Zwroty takie jak „Celibate, what are these words? Not comprehending it” oraz kolejne, bardziej jawne wersy, dodają surowej, niefiltrowanej warstwy do flirtu w piosence, sugerując silne fizyczne przyciąganie i chęć szybkiego posunięcia się naprzód bez ograniczeń.
Most piosenki ponownie wprowadza Haile'a z Louisem Rei, wzmacniając ideę pozbywania się zahamowań: „You'd be stuntin' in front of your friends, you know what I'm into.” Wers „Call me domino, follow it, baby girl that's what your kid do” może oznaczać reakcję łańcuchową pożądania lub po prostu nieodparty pociąg, który jest naturalny i instynktowny. Zapraszają ją na „spacer ze mną, dziewczyno”, obiecując brak stresu i intensywne doświadczenie: „Cause I can make you scream, just put your trust in me.” To połączenie gładkich wokali R&B i pewnych siebie rapowanych partii tworzy wciągającą narrację uwodzenia.
Outro, w którym Haile oświadcza „We riding, it's time I decided, forget all the pride and you're in for a surprising,” kończy piosenkę zdecydowanym działaniem. Oznacza to, że wewnętrzna debata dobiegła końca; pościg trwa, a potencjalny wynik będzie ekscytujący i być może nieoczekiwany dla kobiety. „In2” ostatecznie oddaje dreszczyk wzajemnego przyciągania, pragnienie przezwyciężenia społecznych wahań i pewne siebie wyrażanie romantycznego lub fizycznego zainteresowania, wszystko to owinięte w gładkie, zaraźliwe brzmienie z zachodniego Londynu, które okazało się ogromnym sukcesem komercyjnym. Początkowy teledysk do utworu, niskobudżetowe przedstawienie imprezy blokowej w zachodnim Londynie, dodatkowo umocnił jego autentyczny uliczny urok, zanim po podpisaniu kontraktu z Atlantic Records wyprodukowano nowy teledysk.