Fragment tekstu piosenki:
Wild, wild, wild
When I'm with you, all I get is wild thoughts
Wild, wild, wild
When I'm with you, all I get is wild thoughts
Wild, wild, wild
When I'm with you, all I get is wild thoughts
Wild, wild, wild
When I'm with you, all I get is wild thoughts
„Wild Thoughts” DJ-a Khaleda, z udziałem Rihanny i Brysona Tillera, to zmysłowy hymn o nieokiełznanej namiętności i pożądaniu, pulsujący latynoskim rytmem i charakterystycznym brzmieniem gitary. Utwór, wydany w 2017 roku jako trzeci singiel z dziesiątego albumu Khaleda, „Grateful”, natychmiastowo stał się letnim przebojem, głównie dzięki samplowi z klasycznego utworu Carlosa Santany i The Product G&B z 1999 roku, „Maria Maria”. Wyclef Jean, współtwórca oryginału, w wywiadzie wyraził swoje zadowolenie z tego, że jego praca jest samplowana przez nowe pokolenie, a sam Santana pochwalił „Wild Thoughts” za „przeniesienie tego klimatu w nowy wymiar”, zachowując jednocześnie „groove i esencję” oryginalnej piosenki.
Piosenka otwiera się ikonicznymi ad-libami DJ-a Khaleda, „Another one” i „We The Best Music”, które natychmiast wprowadzają energię i oczekiwanie na hit. Rihanna przejmuje pierwszy wers z odważnymi i prowokującymi tekstami. Deklaruje: „I don't know if you could take it / Know you wanna see me nakey, nakey, naked”. Te wersy, pełne surowej seksualności, ujawniają jej pewność siebie i świadomość własnego pożądania oraz pragnienia partnera. Metafora „Spinning and it's wet just like it came from Maytag” jest zaskakująca, porównując intymną sytuację do wirującej pralki, co, choć przyziemne, podtrzymuje intoksykującą aurę utworu. Wzmianka o „White girl wasted on that brown liquor” odnosi się do stanu upojenia, podkreślając, że w takim stanie Rihanna staje się na tyle nieokiełznana, że nie może być w pobliżu swojego kochanka, ponieważ „I'm too lit to dim down a notch”. Refren, śpiewany przez Rihannę, „Wild, wild, wild / Wild, wild, wild thoughts / When I'm with you, all I get is wild thoughts”, jasno wyraża dominujący motyw piosenki: intensywne, nieposkromione myśli i fantazje seksualne, które pojawiają się w obecności partnera.
W drugim wersie Rihanna kontynuuje z równie śmiałą retoryką. „I hope you know I'm for the takin' / You know this cookie is for the baking”. Są to jawne aluzje do dostępności i gotowości na zbliżenie. Wers „Kitty, kitty, baby give that thing some rest / 'Cause you done beat it like the '68 Jets” to hip-hopowy hołd dla drużyny New York Jets z 1968 roku i ich legendarnego zwycięstwa w Super Bowl, symbolizujący intensywność i energię miłosnych uniesień. Wyznanie „Diamonds ain't nothing when I'm rockin' with ya” wskazuje, że materialne dobra bledną w porównaniu z wartością i intensywnością ich relacji.
Bryson Tiller w swoim wersie podtrzymuje narrację, potwierdzając wzajemne pożądanie. „Ayy, I heard that pussy for the taking / I heard it got these other niggas goin' crazy”. Jego teksty są równie bezpośrednie i nasączone seksualnością. „Fuck you 'til you're burned out, cremation / Make it cream, yeah, Wu-Tang” to odważne, wręcz wulgarne wyrażenia, sprytnie łączące seksualne konotacje z odniesieniem do kultowego utworu Wu-Tang Clan, „C.R.E.A.M.” (Cash Rules Everything Around Me). Tiller wykorzystuje liczne innuendo i grę słów, np. „You know I'ma slaughter like I'm Jason” (prawdopodobnie odniesienie do Jasona Voorheesa z Piątku Trzynastego) oraz „Bust it, why you got it on safety?”, co potęguje ryzykowny i intensywny nastrój piosenki. Ciekawe jest, że DJ Khaled początkowo zaangażował Tillera do nagrania jego partii, a dopiero później Rihanna nagrała swoje wokale, zmieniając tonację utworu. Khaled musiał dzwonić do Tillera, aby ten dostosował swój wers do nowej wersji, co doprowadziło do zabawnej sytuacji, w której Khaled, nie mogąc się dodzwonić, pojechał pod dom Tillera i, jak sam wspomina, prawie wspinał się po jego bramie, aby uzyskać nagrania.
Teledysk do „Wild Thoughts”, wyreżyserowany przez Colina Tilleya, został nakręcony w dzielnicy Little Haiti w Miami, na Florydzie. Oddaje on klimat letniej, zmysłowej imprezy, pełnej tańca i autentycznej energii lokalnych tancerzy. Reżyser Colin Tilley podkreślał, że dążył do stworzenia autentycznego świata, który czułby się „relacyjny” i „wszechstronny”, tak aby każdy mógł poczuć się jego częścią. Sama Rihanna była chwalona przez Tilleya za umiejętność przyjmowania wskazówek i naturalne wpasowywanie się w stworzone dla niej sceny, często realizując ujęcia za pierwszym razem.
„Wild Thoughts” osiągnęło ogromny sukces komercyjny, debiutując na czwartym miejscu listy US Billboard Hot 100 i osiągając drugie miejsce, gdzie utrzymywało się przez siedem kolejnych tygodni, blokowane jedynie przez „Despacito”. Piosenka stała się numerem jeden w Wielkiej Brytanii, co było drugim hitem Khaleda i dziewiątym Rihanny na tej liście. Dzięki temu, Rihanna zdobyła swój 31. utwór w pierwszej dziesiątce Hot 100, a Tiller zaliczył swój pierwszy. Utwór jest połączeniem hip-hopu, R&B i latynoskich wibracji, tworząc uwodzicielski i zaraźliwy nastrój. Jest prowokacyjny, odważny i bezkompromisowo zmysłowy, ukazując DJ Khaleda, Rihannę i Brysona Tillera jako artystów przekraczających granice współczesnego hip-hopu i R&B.
Interpretacja została wygenerowana przez sztuczną inteligencję i może zawierać błędy lub nie oddawać zamysłu autora. Jeśli tak uważasz, kliknij „Nie”, aby nas o tym poinformować.
Czy ta interpretacja była pomocna?